Kuidas tellida?

Toonerite ja tintide täitmine kui asute väljaspool Tallinna. Tellimuse protsess.

1. Valige õige tooner või tint mida soovite täita.
2. Vormistage ost, transpordi väljal valige millisest Post24 pakiautomaadist soovite paki vastu võtta.
3. Meie klienditeenidaja vaatab teie tellimuse üle ja saadab arve maksmiseks.
4. Kui arve on makstud, pakkige oma täitmist vajav tooner saatmiseks sobivasse pakendisse ning kleepige pakendile silt, mille meie klienditeenidaja teile saadab. (KUIDAS ta saadab- kas postiga või E-maili teel? See tuleks juurde märkida)
5. Viige täitmist vajav tooner lähimasse Post24 pakiautomaati. Loe Post24 pakiteenuse kohta täpsemalt siit.
6. Kui oleme paki kätte saanud, teeme me märke Teie tellimuse juurde - seda saate jälgida oma kontole sisse logides. Lisaks saadame kinnituse ka teie e-postile.
7. Meie meistrid kontrollivad kõigepealt teie tindi või tooneri kvaliteeti ning seejärel täidavad selle.
8. Juhul kui tooner ei sobi täitmiseks, võtab meie klienditeenidaja Teiega ühendust ja arutab võimalikke variante.
9. Täidetud tooneri/tindi saadame teile tagasi. Selle saate kätte teie poolt valitud Post24 pakiautomaadist. Saatmise kohta teeme märke ka tellimuse juurde ja saadame teile e-postile paki jälgimiskoodi. Paki teekoda saab jälgida läbi www.post24.ee kodulehe.

Palun arvestage sellega, et tooneri/tindi saatmis- ja täitmisprotsedur võtab 3 kuni 4 tööpäeva alates ostulellimuse vormistamisest. Tellimuse täitmise aeg sõltub otseselt ka sellest, kui kiiresti tasute arve ja saadate meile oma tühja tooneri.